Czy wiesz, że:
– Sprawne funkcjonowanie back-office wpływa bezpośrednio na odbiór firmy przez klienta*
– Nieuporządkowana praca i brak kontroli nad nią zwiększa koszty o około 30-50%*
– W obszarach wsparcia działania są dublowane; powielanie zadań zajmuje 24% czasu pracy*
A jak wygląda sytuacja w Twojej organizacji?
Pracownicy działów back-office nie wiedzą z kim i w jakiej sprawie się kontaktować?
Pomimo wytężonej pracy, ilość zadań do realizacji stale rośnie? Wciąż zdarzają się sytuacje, gdy terminy realizacji nie zostają dotrzymane, a managerowie mają problem z kontrolą podległych zespołów?
Jeśli tak, to znaczy, że nadszedł czas na optymalizację działów back-office.
Wsparciem w tym procesie będzie system StartStop, dzięki któremu:
– stworzysz katalogi usług do realizacji,
– będziesz delegować zadania konkretnym osobom lub grupom określając priorytety ich wykonania,
– managerowie będą mieli wgląd on-line w pracę całego zespołu,
– wygenerujesz raporty opierające się na analizie danych z systemu,
– zmierzysz czas trwania poszczególnych czynności i na tej podstawie opracujesz matryce efektywności dla pracowników oraz profile poszczególnych stanowisk pracy,
– łatwo wytypujesz te obszary, w których zespoły back-office mają zbyt dużo zadań i te, w których pracy jest za mało.
Chcesz zobaczyć StartStop w praktyce?
*Według Raportu firmy Aberdeen Group pt. „Secrets for Improved Productivity & Performance in the Back Office”