Realizację projektów w agencji reklamowej cechuje dynamika oraz duża ilość zadań do zrealizowania i skoordynowania. Niezwykle ważne są odpowiednie narzędzia. Ułatwiają one pracę zespołu, poprawiają komunikację, oraz zbierają dane, niezbędne w kontekście analizy rentowności i efektywności pracowników.
Przeanalizujmy jak powinna wyglądać właściwa organizacji projektu na konkretnym przykładzie.
Projekt: ” Organizacja konferencji dla młodych przedsiębiorców”
![](http://agencje.startstop.pl/wp-content/uploads/sites/5/2017/10/img-ik-blog2.png)
![](http://agencje.startstop.pl/wp-content/uploads/sites/5/2017/10/img-ik-blog1.png)
![](http://agencje.startstop.pl/wp-content/uploads/sites/5/2017/10/img-ik-blog4.png)
![](http://agencje.startstop.pl/wp-content/uploads/sites/5/2017/10/img-ik-blog7.png)
![](http://agencje.startstop.pl/wp-content/uploads/sites/5/2017/10/img-ik-blog3.png)
![](http://agencje.startstop.pl/wp-content/uploads/sites/5/2017/10/img-ik-blog6.png)
![](http://agencje.startstop.pl/wp-content/uploads/sites/5/2017/10/img-ik-blog5.png)