System do organizacji
pracy w kancelarii

wypróbuj

StartStop - nowoczesny i niezwykle prosty sposób na organizację pracy w kancelariach

Jest nie tylko doskonałą alternatywą dla tradycyjnego kalendarza, ale czymś zdecydowanie lepszym! Dzięki niemu zaplanujemy zadania pracownikom, a ponadto będziemy mogli na bieżąco śledzić ich realizację.

Schemat obsługi spraw pozwoli aplikantom łatwiej wdrożyć się w system pracy. Przydzielanie zadań, przypomnienia związane z terminami, czy załączniki dodawane do zadań, ułatwią komunikację oraz pozytywnie wpłyną na organizację pracy.

6 niezbędnych funkcjonalności dla kancelarii

Baza klientów
Łatwy import istniejącej bazy.
Zarządzanie zadaniami
Przydzielanie zadań i planowanie pracy.
Schemat obsługi spraw
Lista standardowych zadań ułatwiająca pracę aplikantom.
Kontrola pracy pracowników
Stały wgląd w listę zadań aktualnie realizowanych.
Baza plików i załączniki
Dodawanie załączników do zadań.
Powiadomienia sms i email
Przypomnienia o zbliżających się terminach.

Zarządzaj zadaniami

i rejestruj ich czas trwania

Umów się na konsultacje z jednym z naszych specjalistów

Poznaj możliwości systemu StartStop

Zamów konsultację

Aktualności StartStop

Top

tlo

Dziękujemy za zainteresowanie StartStop. Wypełnij poniższe pola, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Potrzeby:*

Organizacja pracy zespołuKontrola pracownikówEwidencja czasu pracy w celu rozliczenia się z KlientemOptymalizacja procesów pod kątem czasuInne:

tlo

Dziękujemy za zainteresowanie StartStop. Wypełnij poniższe pola, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Potrzeby:

Organizacja pracy zespołuKontrola pracownikówEwidencja czasu pracy w celu rozliczenia się z KlientemOptymalizacja procesów pod kątem czasuInne: