możliwość zakupu dodatkowych raportów

profesjonalny zespół pomocy technicznej

wygodny system zdalnej pomocy

FAQ
Zadania aktywne dotyczą czynności rejestrowanych online. Rozpoczynając pracę wciskamy START, wybieramy klienta. Kończąc pracę uzupełniamy pozostałe pola takie jak np. temat, opis, rodzaj zadania i naciskamy STOP. System automatycznie zlicza czas i rejestruje wykonaną czynność w bazie. Zadania pozostałe umożliwiają m.in rejestrację prac offline, wtedy gdy nie mamy dostępu do programu lub internetu np. po powrocie od klienta. W tym przypadku konieczne stanie się podanie czasu rozpoczęcia i zakończenia pracy. W oknie zadań pozostałych wyświetlają się też zadania zakończone, archiwalne, widoczne w grupie użytkowników itd. itp. (w zależności od filtrów i/lub uprawnień użytkownika)
Teoretycznie na wszystkich aktualnie stosowanych. Program został przetestowany na przeglądarkach Firefox, Chrome, Opera oraz Internet Explorer 11 pod Windows oraz Chrome pod Android.
Instalacja wersji „do pobrania” wymaga zaawansowanej wiedzy administratora serwerów www. Proponujemy zakup wersji SaaS lub skorzystanie z naszej usługi wdrożeniowej.
Najprościej – jest to system rejestracji i ewidencji czynności służbowych oraz zadań wykonywanych podczas pracy. Z interfejsem uproszczonym do granic możliwości nie wymagający nauki i ograniczający obsługę programu do minimum. Przeznaczony jest dla wszystkich firm usługowych, serwisowych, marketingowych, informatycznych obsługujących klientów np. na podstawie umowy ryczałtowej, abonamentów lub rozliczających wykonane czynności „z tzw. godzin”. Jest również świetnym rozwiązaniem dla małych firm telemarketingowych, jako narzędzie dla telemarketerów. Jego zalety to: prostota obsługi z jednej strony oraz narzędzia analityczne, dostarczane w standardzie raporty oraz możliwość konfigurowania własnych zestawień w oparciu o system iReport. Na koniec zacytuję jednego z naszych klientów ” …dopiero teraz wiem ile czasu przeznaczam na jednego klienta, zawsze mi się wydawało, że to co robię trwa dużo krócej…”. Wspomniany klient renegocjował już swoje istniejące umowy